بازی و اسباب بازی

فرم انتخاب اسباب بازی

توصیه بازی درمانگران حرفه ای برای پرورش جسمی و فکری کودکان

فرم انتخاب اسباب بازی ، در قالب پی دی اف و به صورت چک لیست تهیه شده تا والدین به سرعت و به راحتی تشخیص دهند که آیا اسباب بازی بازی مورد نظرشان برای کودک مناسب هست یا خیر؟ 

فرم انتخاب اسباب بازی باید قبل از خرید اسباب بازی به سرعت مرور شود تا به انتخاب بهتر وسایل بازی که متناسب با توانایی و علاقه کودک باشد کمک کند. بازی و اسباب بازی بهترین اوقات کودکان را می سازد . از طریق بازی، کودکان در مورد جهان و خودشان چیزهای زیادی یاد می گیرند. پس اسباب بازی ها هم بهترین ابزار بازی کودکان به شمار می روند. یک اسباب بازی خوب و مناسب می تواند حس کنجکاوی ، توانایی خلاقیت و قدرت تخیل کودک را تقویت کند . اسباب بازی ها همچنین می توانند برای کمک به کودکان – از لحاظ جسمی ، ذهنی و اجتماعی – در طیف متنوعی از بازی ها استفاده شوند.

فرم انتخاب اسباب بازی

اما گاهی انتخاب یک اسباب بازی خوب در میان انبوهی از وسایل بازی متنوع و رنگارنگ با کارکرد های گوناگون نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر دارد که یک چک لیست این کار را راحت تر می کند. 

این چک لیست توسط کارشناسان بازی درمانی خبره و متخصص انگلستان تهیه شده است و به والدین کمک می کند تا اسباب بازی های بهتری برای رشد و توسعه فکری و جسمی کودکانشان انتخاب کنند.اگر پاسخ شما به بسیاری از پرسش های این فرم مثبت است ، اسباب بازی انتخابی شما ارزش خریدن دارد. 

لطفا نام و ایمیل خود را برای دریافت رایگان لینک دانلود وارد کنید.
1. برای دانلود حتما ایمیل واقعی خود را درج کنید. فایل دانلودی به ایمیل شما ارسال می شود.

2. نام و ایمیل شما در سایت مجله بازار اسباب بازی محفوظ خواهد ماند.

3. لطفا این فایل را با نام مجله بازار اسباب بازی با دیگران به اشتراک بگذارید.
با قوانین و مقررات موافقم
دریافت لینک دانلود
5 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا درباره این مطلب نظر بدهیدx
()
x